onsdag 23 februari 2011

Vilken dag...

En riktig mellandag, trött, omotiverad och ännu mer omotiverad. Inte för att det inte hände en hel massa saker ändå, det var verkligen fullt pådrag igen.

Ingen träning på grund av avdelningsmöte "på stan", men jag hoppade kvällen pga olika orsaker och tur visade det sig att det var.

Det känns skapligt förvirrat att försöka få koll på veckan, speciellt som jag inte är ledig speciellt mycket i helgen heller. Kul jobb, träning och en tripp norröver för att titta på en häst en kompis är intresserad av. Denna tur kombineras med lite hästmassage också :)

På kvällen fick jag värsta magvärken i stallet, kass. Jag hade åtminstone ridit färdigt, vilket gick bra. Skavsåren läker visst rätt bra, men det var väntat när jag behandlar dem så väl.
Nisse var pigg och blev skrämd 2 ggr av bilar som kom farande alldeles för fort runt kurvor. Han klarade det över förmodan trots allt.
Det blev lite massage på Moa också, och hon hade givetvis sprungit ur en baksko. Mamma ska prova om hon kan lägga på en provisorískt så vi kan träna i morgon.

Meningen var att jag skulle göra en massa datajobb på kvällen men det blev igen gjort pga magen. och då har inte ens mensvärken satt in än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar