tisdag 8 februari 2011

Obra...

Dumt, det blev inte många timmar sömn i natt. Vid fyra var jag uppe och slösurfade ett varv till kattens stora förnöjelse. Sen gick jag och lade mig och halvslumrade  45 minuter till det var dags att gå upp. Känns så där.

Och så var jag lite väl optimistisk eftersom det gick så bra i går och köändes skapligt så jag klädde mig alldeles för åtsittade över musklerna i axeln. Så på eftermiddagen lämnade den helt enkelt in och slutade att fungera helt. Det var en hel bedrift att krypa i jackan när jag skulle hem, starta bilen med vänster och innan jag lyckades få i backen!
Nu skulle jag ju direkt på återbesök och försöka väcka upp musklerna lite och det gick verkligen åt. Det är tydligen något märkligt fel med axeln så det blev så extremt fel, normalt brukar kroppen palla en sån behandling och i fredags var det ju riktigt bra. Lite hummanden och funderingar men jag fick inte ut vad som hittats egentligen? Undrar om det lyckas nästa gång?

Sen drog jag förbi apoteket och köpte Voltaren-kapslar i stället, bra att de är receptfria nu för tiden!

Det blev alltså inte mycket gjort under kvällen, mamma lovade att köra Dino under morgondagen och jag hoppas på att jag är bättre så jag kan åka till jobbet! Två timmar övertid i morgon och ledig fredagseftermiddag. Tandläkaren är bokad för Nisse halv två på fredag och så hoppas jag att jag kan åka med Moa, hon går ju att köra med enhandsreglage så det bör funka. Mitella kanske? ;-) Nisse blir allså hemma, nyfixad i munnen och vaccinerad då. Men i stället så kanske min arm inte frestas så hårt?

Undrar hur det kommer att gå på kursen på lördag? Hoppas de låter mig massera med en hand :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar