fredag 11 februari 2011

Den ofrivilliga vilan fortsätter

Tre timmar natten mellan onsdag och torsdag också - i etapper. Ytterligare en natt när jag varit uppe och gått när smärtan varit för hemsk. Men på morgonen var det faktiskt lite bättre och gjorde inte riktigt lika ont att klä på sig. Det svartnade inte så mycket för ögonen alltså.

Men det var nog klokt att sjukskriva sig - från flera aspekter förmodligen. Även om det kommer att bli surt i slutet av nästa vecka när jag återkommer. Så är det när man är utan backup.

Men jag är verkligen inte gjord för att vara stilla - vankar runt och inser mina begränsningar, surfar, spelar spel på datorn med vänster han (otroligt bra för att över koordinationen med vänster i och för sig) läser böcker och muttrar lite över att det skulle bli så jäkla omständigt att plugga.

På eftermiddagen lade jag mig faktiskt ett par timmar men lyckades inte somna.

Men värken avtog en smula och rörligheten har ökat från 0% till 5% vilket får anses positivt - jag har även kunnat dra ner lite på medicineringen.

Saknar stallet även om Terror-kisse är övernöjd med att matte är hemma och inne. Det höll för övrigt på att bli jobbigt för honom då han var väldigt intresserad av epilatorn när den var igång. Man kan ju tänka sig att det inte är något en katt utsätter sig för frivilligt? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar