onsdag 16 februari 2011

Vardag...

Och mer än snurrigt på jobbet, till och med ännu värre än jag väntat mig. De hade till och med haft ett möte om hur jag skulle jobba. Som jag inte visste det själv då? Tur att man inte är chef och måste försöka tänka åt personalen :)

Jag hann inte hem riktigt som vanligt men jag har ju tärt 16 timmar på flexen den här veckan så det gör väl inte så mycket. Nåt som däremot gör desto mer är att jag fick reda på att det inte alls anställts nån kollega till mig än. Tänker de anställa två på en gång efter att haft död på mig eller? Jag har sagt det förr och det tål att upprepas - personalpolitik är ett minne blott :(

Efter jobbet var planen att köra Dino och massera Moa, men man är ju inte sämre än att man får prioritera om lite om inte tiden räcker så jag masserade Dino vilket verkligen behövdes. Han är öm någonstans fram nu igen *suck* men de kan ha med att göra att han rör sig för lite i sin lilla hage, om snön kunde försvinna så kunde han ju få gå med de andra igen.  Men det finns väl hopp om det? Och armen funkade över förväntan! Även om det kändes lite när hästen blev extatisk och började gunga med bakdelen mot mig.

Så klart fanns det inte tid att göra så mycket mer i stallet sen så det blev kvällsfodring och sen så ett slagsmål på flera timmar med Amatörföreningens hemsida. Fy sjutton vad jag ogillar det där jäkla programmet den är uppbyggd med. Vissa dagar går det att kopiera in tabeller och vissa inte alls. Artiklarna fortsätter in under reklambanners och jag blir lika sur varje gång.

Förresten, jag hade behövt boxas i dag för humöret men det gick inte, som tur var funkade det att massera. Det är helt omöjligt att massera om man är arg kan jag säga.

Nu blir det lite rörigt ett tag när jag både har hästar och människor att klämma på, jag börjar redan i morgon då mamma ska utsättas för en experimentell övning  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar