onsdag 23 februari 2011

Massage, och mera massage

Tisdagen blev förvånansvärt smärtfri även om det gällde att klä sig rätt för att inte utmana skavsåren. :) Och ridning var så klart inte att tänka på.

Dagen blev verkligen fylld av massage då jag hade hem ett "övningsobjekt" på humansidan. Mycket roligt och det känns bra. Men timmen innan hade jag full panik - jag tyckte int jag hade någon bra musik alls, men efter lite rotande i skivarkivet insåg jag att det hade jag visst. Normalt har jag ju hela låtlistan rullande på Random men jag inser ju att det krävs en hel del för att man ska tycka att till exempel Rammstein är soft och avslappnande musik. Men det finns faktiskt tillfällen när det ÄR så, tro mig. och då på en volym så att marken vibrerar 100 meter bort.

Jag behöver nog leta reda på lite mer bra musik för stressade nutidsmänniskor känns det som :) Jag har ju masserat häst till hårdrock men det är ändå inte det ultimata, man blir gärna lite för snabb till snabb musik och de flesta ska ju inte igång direkt efter.

Jag fick frågan om jag inte ska mot Dalarna snart igen? Nu känns det som att jag måste planera VÄL om det ska gå ihop sig. Det var ju nyss jag var där för några veckor sen :)

På det stora hela kändes kvällen väl utnyttjad även om jag var rätt tömd på energi efter att ha masserat två människor och en häst :) Nisse fick sig en genomkörning också innan kvällsmaten.

Och lite stolt är jag, jag letade efter ett dokument jag skapade för nio år sedan, och jag hittade det! Ska man vara noga så skapade jag det för nio år och en dag sedan, jag undrar vad DET är för omen?
Go with the flow och känn efter vart vindarna blåser eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar