måndag 28 mars 2011

Trött :)

I dag var det en lite konstig dag - för jag har varken jobbat med massagen eller kört häst!

Däremot har jag som vanligt tränat på lunchen och sen varit iväg och fixat mammas bil. Även om det blev lite kallt så var det rätt skönt att göra ingenting. Detta SKA bli en vilovecka, eller åtminstone till viss del. Jag har måttligt med massagebehandlingar inbokade men jag ska till ridhuset med Nisse, till rakbanan med samma raket-kuse och så ska JAG på behandling och så ska ju Moa och Dino till veterinären.

Förresten sa syrran att jag var synligt rakare mot förra veckan i dag, så mina ansträngningar har gett resultat även om det går sakta. Dagens sista övning blev lite väl tuff för mig egentligen men jag fick inte så ont efter ändå. Även om jag säkert inte kunna göra nån armhävning direkt efter.

Bella är tvärsur nu - och det är ju dryga månaden kvar till nedkomst. Men det syns att det närmar sig, det börjar bli lite svullet vid juvret nu! Kul med ny baby...

Och mamma hade laserat speedcarten i dag! Den blev jättefin, förut var den ljust träfärgad men nu hade den fått en mörkbrun nyans, jättefint!

I morgon - massage av ny häst och sen till ridhuset med Nisse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar