lördag 12 mars 2011

Trött i skallen - nya intryck

Ja så var det dags för kurs igen då :)

Riktigt roligt, även om senaste veckornas tempo verkligen kom ut i samband med att jag lade mig på bänkenen och fick massage. SÅ trött jag blev efter! Men tänker man logiskt så samlar man ju en del i kroppen.
Vi gick igenom stretch för rygg och fick lite nya massagegrepp som jag redan nu vet att jag kommer att behöva inom kort.
Jättekul att träffa allihop igen.Och knepigt att få till vissa grepp ;-) Nån som är bra på att jobba åt olika håll och göra olika saker med händerna? Jag är det INTE kan jag säga, och jag var inte direkt ensam om det ;)

Efter att kursen slutade åkte jag direkt till en kund och masserade en häst som hade gjort något sedan senast jag var då. Och sedan var jag nästan tom på energi så det blev en tidig kväll = Tidig lördagsmorgon!!!

Dåligt med hästumgänge alltså, men det tar jag igen lördag kväll då jag tänker rida en sväng på Nisse...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar