söndag 6 mars 2011

Jaha - nu då?

I dag var det en rätt oplanerad dag och det var bra skönt att få en sån också.Det behövs verkligen i bland. Jag var riktigt sugen på att åka till ridhuset, men givetvis inföll den dag i månaden då det absolut inte funkar för mig att sticka iväg på såna utsvävningar. Man blir trött på det i bland, jag är lite orolig för den dag jag tajmar med tävling eller massageturné då det kan vara dåligt med toaletter i bland.

Jag väntade ut att affärerna skulle öppna och sen drog jag iväg och bara brände pengar :) Kul! Det blev fem par skor och en hög handdukar till massagen + en klocka, en pedalhink och en döskallepläd! Nu behöver jag inte köpa skor på ett bra tag om jag inte trillar på något speciellt! De kängor jag kört med i vinter har ju mellan 4 och 10 år på nacken! Nu hittade jag ett par som säkert funkar hela vintrarna, ett par som funkar vår och höst och är lite fränare, och så lev det två par sneakers och nån converese-variant som ska föreställa Ed Hardy-imitation. De senare måste jag sätta skosnören i för de glappar i hålen - men fräna är de!
Just det - Terror fick några bollar också! De hette i och för sig naturprydnader, haha, men de funkar säkert som kattleksaker, lätta och runda.



På hästfronten är det inte lika bra som i går - nåt är fel med Dinos ena bakben. Jag har ju funderat lite fram och tillbaka ett tag så i dag masserade jag igenom honom för att få fram om det är muskulärt eller annat - och nog är det annat alltid. Mycket tassig även om jag inte lyckades få honom att visa nåt när jag böjde, men jag är inte så bra på bakben än.
Men jag har ju de andra två att se fram emot ändå...

Veckan som kommer blir lika hektisk som föregående, massage och föreläsning i Norrköping och snabbjobb och tre dagar massagekurs fredag till söndag! Oj vad det går hela tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar