onsdag 2 mars 2011

Lugn onsdag!

Ja det blev en betydligt lugnare dag än beräknat och det kan ju vara skönt! Jag hade en inbokad praktik på människa som blev avbokad pga sjukdom under förmiddagen.

I dag blev det äntligen kickbox med syrran, skitkul även om jag får vara lite försiktig med högern. Det vore ju sjutton om jag skulle slå sönder den igen nu när jag egentligen inte har tid att vara konvalescent. Men i dag gick det bra och jag hade faktiskt mindre ont efter än i måndags. Allt är ju relativt och jag hade självklart inte jätteont i måndags men det kändes bättre i dag trots att jag tror jag tog ut mig mer. Armhävningar får dock stå över så länge.

Efter jobbet åkte jag och hämtade den nya fläkten till bilen, nu snart kommer den att bi en tystare bil igen!!!! Såååå skönt! Sen for jag förbi ATG-ombudet och hämtade en biljett - för i morgon kväll blir det Rock'n'roll i stan! Jorn Lande på Konsert & Kongress!
Dumt att alla kommer på vardagskvällar men jag får ta lite sega fredagar sen :)

På tal om det kom ett mycket kul spelningssläpp i dag! Metallica, Megadeth, Anthrax och Slayer på Ullevi, på min födelsedag! Så operation raggning av sällskap och planering av både det ena och det andra fixades, så det blev en timme framför datorn innan jag kom ut i stallet. och så kom det en ny intresserad som jag ska få praktisera på. De dräller in varje dag! :) Kul! Undrar om de stannar kvar om 2 månader när jag är klar, haha.

Så det blev en sväng runt energiskogen för mig och Nisse även om det är sopdåligt underlag där. Precis när han trampat ner så "trillar" han igenom skaren under. Han gillar det inte och blir rätt upprörd. Annars är han nöjd och glad nu.
Kassa träningsförhållanden, jag vete sjutton hur jag ska göra med Dino i helgen och nästa vecka? Åka till slingan? Jag borde väl ha masserat lite i kväll igen - men jag blev lite "lat" och satt och jobbade med annat. :)

Och pelletsbrännaren är igång igen! :) Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar