fredag 4 mars 2011

Hästfri dag - Världsartist till stan!

Ja så har det då gått två dagar sen behandlingen av mig - och det märks. Kroppen beter sig lite märkligt minst sagt. Det stramar i muskler som funkat skapligt innan och känns allmänt märkligt. Kanske byggde jag på det under träningen också? Vem vet?

Det känns faktiskt lite bättre på jobbet nu när det är inramat vad jag SKA jobba med - sen har jag ännu inte kommit tillbaka till full balans, men det kommer nog. På lunchen var jag ute på stan och käkade pizza och blev precis proppmätt. Kanske inte det ultimata då jag för att testa gränserna för vad magen tål drog i mig en drickyoughurt i går. Blääää, gillar inte laktos, sa magen och gick i strejk :o Bara att inse att där är jag.

Jag lyckades även fixa mina biljetter till "The big 4" så nu är födelsedagspartyt fixat - och vilket j-a party!!!!

Mamma körde hästarna under dagen, det var väldigt skönt att kunna rikta in sig på att röja undan lite innan det kom en kille som jag masserade lite på. Det känns riktigt bra att massera människa också!

Sen blev det en helt underbar kväll på "gamla Videocafét" i stan där Jorn spelade. Lite absurt att se honom på en så himla liten scen men verkligen en otroligt intim stämning. Denna man har en alldeles fantastisk röst och det var inte bara vid ett tillfälle som man fick ståpäls. Nästan hela spelningen kändes som man hamnade på ett sidospår från verkligheten om man ska vara lite "flummig" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar