onsdag 23 mars 2011

Nä - detta funkar inte...

Ja så var det jobb på banan med Moa och lite jogg för Dino. Det jag misstänkt den sista tiden var ett faktum, Moa har överbelastat och fått tillbaka ömheten i sin kota. Kanske det är dags att ta de där röntgenbilderna jag lurat på en tid? Det är ju alltid bättre att veta än att lägga en massa jobb i onödan!
Även om jag tror att det i det här fallet beror på hennes muskelproblem så ar det ju bättre att ha koll.

Dino kändes mycket bättre - inte helt 100% men mycket mycket bättre. Båda är pigga och glada åtminstone - det hade inte varit någta problem att köra på rakan med Moa på tisdagen, men jag misstänkte att underlagen kanske skulle vara lite dåligt. Nu var banan i det hårdaste laget men då kändes verkligen Moas framömhet så jag ska inte klaga egentligen.

Nu är tid bokad för henne den 1/4 - om Dino inte känns bra kan jag säkert ta med honom och behandla om kotan också.

Onsdagen blev inte mycket mer än lite mera praktik och så lunchträningen då. Den gick riktigt bra - axeln har tydligen trillat tillbaka i läge igen, men det gäller att hålla efter musklerna i den.

Det blåste så mycket att huset skakade så Nisse fick vila i dag också. I morgon vet jag inte hur det blir då jag ska till Norrköping och pressura en häst. Just det, jag fick en bokning till på häst, som jag lyckades klämma in under min "lediga vecka" som inte alls är ledig om man ska se till dagarna... men jag ska inte jobba något mer på kvällar/helg åtminstone.

I dag fick jag det andra paret nya glasögon, tyvärr var de trasiga i en kedja men det var inga problem att skicka tillbaks dem och ett par nya är redan beställda! :) Bra företag att handla ifrån :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar