tisdag 18 januari 2011

Skumt!

Vad ÄR det här????

Trots att axeln kändes så bra i går så gör det skitont när jag ska sova? Jag fick till och med gå upp och ta en tablett i natt. Det gör jag ALDRIG annars. Så i morse funderade jag allvarligt på hur det skulle gå? Men är det nån som tror det gör ont på dagen då? Nä - bara lite öm. Helt knäppt.

Den här dagen var rätt lugn, eller hur man ser det. jag höll på att glömma lunchen för jag satt mitt uppe i en grej!

På kvällen passade jag på att ladda en tvätt och så innan jag gav mig ut och skritta en sväng med Dino. Han är fortsatt fin i musklerna och pigg. Ett par gånger bestämde han sig för att börja trava, men då sa jag ifrån. Så kul ska vi inte ha varje gång. Tyvärr har töandet satt sina spår på de perfeka snö/is-vägarna så nu börjar gruset titta igenom och så ska det bli kallt igen. Himla synd tycker jag.

Terror röjde runt rejält i stallet i dag - klättrade upp på höbalarna och satt och boxade tant Runda på nosen. Synd att jag inte hann få upp telefonen och filma honom. Nu tycker han att jag är skittråkig då jag höll på med amatörföreningens hemsida tills jag surade ihop på den och sen med min egen. Arbetslös? Knappast.
Men Terror har anmält sig till ledighetskommittén och slocknat mitt på databordet.

Annat var det när han och jag en gång i tiden kollade Derbykval på ATG Live...


Han har för övrigt spanat in Viola Silas av alla kusar ;-)

Morgondagen blir intensiv med  boxpass, shoppingtur efter jobbet och sen en timme dressyr på Nisse på kvällen :) det var länge sen sist nu, hoppas det går bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar