måndag 17 januari 2011

Blindstyren...

Dagen började lite "så där" med att jag glömde handduken till träningen. Men som tur är finns det folk på jobbet som har träningsprylarna på plats utifall att så det är lätt att låna :)

Boxträningen gick lite bättre i dag trots att jag knappt kom ur sängen i morse - jag har stretchat bröstmusklerna som en tok under dagen och det har gett lite resultat. Hoppas det blir något bestående - efter träningen känns det jättebra men jag är klen i armen. Även om den funkar.

Jag har mailat företaget jag beställt fläkten från - Noll respons. Tack för den. och så drällde det in lite reklam jag beställt, den var ju bra. jag gjorde det nån vecka innan beskedet kom att gamla hemsidan ska läggas ner. Så nu står det fel web-adress på visitkort och fönster-reklam. Visitkorten funkar i och för sig att redigera med penna.

I kväll tog jag med "akupressur-bibeln" till stallet och drog ut Moa ur boxen. men det behövdes inte nån grundlig undersökning för jag hittade ett riv/skärsår i nedre delen av karleden, det ser ut som hon fastnat i eller på något. Skönt det, för det hade inte varit roligt om hon blivit så halt av ett banjobb i 27-tempo.
Mamma tyckte det var lika pinsamt hon för hon hade också missat det vid två undersökningar i dag, snön hade tvättat rent det och hon är rätt hårig så det syntes inte utan det var att det var lite skorv i sårkanterna som gjorde att jag kom på det. Inte är det speciellt djupt heller.

Så bibeln användes bara till vidare studier i stallet innan jag drog en behandling på Dino innan jag masserade lite på Wia.

Det finns hopp om att Moa är återställd till Nisses nästa banjobb alltså :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar