söndag 9 januari 2011

Lördag - The Neverending Story...

Vissa dagar är ju mer spännande än andra. Den här kan jag väl inte påstå tiilhör någon av dem. Mest på grund av att den vikts till att fixa hemsida och fixa hemsida och...
Mycket roligt kan man få till åtminstone om man testar  lite. Hemsidan fick på något märkligt sätt ett eget forum. Det kan ju vara bra att ha även om det kanske inte kommer att bli något jättedrag då min verksamhet är för liten för det.

Mamma skodde Dino innan utsläpp - nu håller vi tummarna att hovis har rätt. Och det kan verka märkligt att vi har en (egentligen två) hovisar när mamma skor själv också. Men efter höftledsbyte är hon inte lika stark som förr så numera skor hon bara riktigt snälla hästar i rätt storlek. De här två långbenta vi har är lite för höga + att Moa har varit "lite" knepig från början.

Och så var det "the neverending" då. Eftersom det är långhelg så satte jag batteriet på laddning på bilen i fredags. Jag vet ju att den kan vara kinkig. Men typiskt nog så glömde jag låsa. Och som vanligt när jag gör det fanns det INGET i batteriet. Tur att mamma har bil också och var hemma men inte blev det nån tripp till återvinningen.

Framåt eftermiddagen började det regna! Så min plan att köra Dino gav jag upp omgående till förmån för städning av min gamla hemsida som sent omsider kom igång. Och så lite sporadisk garderobsrensning. En stooor svart sopsäck finns numera i hallen. Nummer två ska snart påbörjas

Förresten insåg jag att mina gamla allvädersstövlar spruckit i sulan. Typiskt, de är super att bara hoppa i om man bara ska ut en sväng. Men nu ligger de också i säcken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar