onsdag 26 januari 2011

Frusen om näsan...

Oj - som det känns i dag är man ju inte jättesugen på att åka på massage-turné. 10 minus på morgonen. Men prognosen håller i sig - det ska vända på fredag och bli varmt igen enligt prognosen.

I dag var det fajt med syrran på lunchen igen! Mycket roligt och jobbigt pass, och min svaga höger är markant bättre! Jag tror jag gillar mitt Favoritliniment ännu bättre trots lukten. Kwik Tightener är BRA men det luktar inte direkt gott. Jag ska köpa en "egen flaska" - nä jag ska inte massera människor med det, ni behöver inte vara oroliga. Men däremot kan massören själv då och då dofta ättika, haha.
ME LIKE! Jag ska ta mig sjutton börja använda det på kusarna mer vid muskelproblem eftersom det har en sån otrolig effekt på mig!

Det är fantastiskt bra att ha en mamma som är pensionär, speciellt när man har mycket att göra efter jobbet och vet att hon ska ut på ärenden i den del av stan jag skulle behövt åka till. Sen att hon köpte vindrutetorkare som verkar riktigt vettiga för att kosta under hundringen gör ju inte saken sämre :) Hur lättmonterade som helst!

Jag hann ringa tjejen vars bil jag hade närkontakt med i måndags, men de hade inte hunnit titta på bilen än. Hon verkar vara en riktigt glad och trevlig tjej. De ska kolla i helgen och jag ska höra av mig efter helgen när jag kommit hem igen.

Dino och jag tog en sväng med vagnen i kvällskylan, det är ingen hit att komma ut från oss nu - snön är hård som sten och spårig av hästhovar och speedcarthjul så första biten är rena plågan. Sen blir det som tur är bättre - även om det inte är något vettigt trav-underlag längre. Möjligen på ett ställe men det ska ju bli plus i helgen igen. Men om Moa är sjukskriven för såret kan ju Dino hänga med till banan - och så kan han få ett ordentligt BAD för jäklar vad skitig han är :o

I morgon blir det fullt ös med packning och fixa en del inne och dra en sväng på Nisse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar