torsdag 20 januari 2011

I natt!

Blev det äntligen en att med ordentlig sömn - om det beror på att jag var helt utmattad efter två nätter utan ordentlig sömn, ett boxpass och ett dressyrpass eller om det beror på att jag ändrade med kuddarna så det blev en bättre sovställning låter jag vara osagt.

I dag såg man till och med kanten på en färgad himmel när jag gick hem så där kvart över fyra!

Men det har inte hänt så där hemskt mycket, jag körde Dino och var lite missnöjd över att isen smält bort lite väl mycket. Ska det vara så här måste jag ju börja åka och jogga honom på banan eller jobba i ridhuset i stället :( Inte roligt.Nu när vi är uppe i 20 minuter och jag var så nöjd. Mer snö tack.

Jo, ni läste rätt... ;-)

Dino var snäll och glad och sprang på bra - vi lyckades få igång Wia och Runda rejält när vi travade ifatt dem. De där gamla ridhästarna har ju aldrig SETT en vagn, eller om de fick tillbaka de gamla travtävlingsidéerna?

Resten av kvällen uppdaterades hemsidan till Amatörföreningen, det tar lite tid och jag är inte helt nöjd med deras hemsideprogram, men det funkar väl. Det som irriterar mest är att texten försvinner in under reklamen och mina startrapporter ligger som tabeller så det blir hur dumt som helst.

Tidig kväll var det meningen att det skulle bli i kväll men det gick visst fel direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar