fredag 14 januari 2011

Få ihop det???

Hm, i veckan började ju planen läggas upp för en tour till Dalarna så jag kan klämma lite häst. I dag spikades sista helgen i januari som tilltänkt datum. Jag undrar om fläkten i bilen verkligen är bytt tills dess? Annars får jag väl ta på mig hörselskydd för oftast låter den som en blandning mellan en elvisp (hastigheten) och en "helikopeter" (oljudet). Men en bra stereo och lite metal fixar ju det mesta! Men jag brukar tycka det är skönt att jag bara har 20-25 minuter till jobbet så 30 mil kan nog bli tufft :)

Men i den bästa av världar har fläkten hunnit komma och bytts ut!

I dag var det dags att samla ihop veckans utgifter, så där kul som vanligt i januari. Inte blir det bättre av massagekursen heller men den har jag väl förmodligen nytta av så den är ju en investering  till skillnad mot el- och pelletsräkningar.

Jag drog ett varv med Dino på kvällen, han var pigg och glad och kändes jämnare i baksteget. Han var mycket mjukare i ländrygg/bakdel också mot i förrgår. Intressant.

Min sambo - Terror på favvo-platsen

För övrigt har jag dåliga vibrationer inför datumet på Amatörklubbens nästa provlopp. Det är väl inte otippat att det kan bli helgen efter Mantorps V75-tävlingar. Alltså den dagen jag kommer att börja massage-kursen. Jag håller verkligen tummarna för att provstarten blir helgen efter?

Eller det kanske löser sig självt? Hästen kanske snurrar till det nästa träning så vi lägger ner? men jag skulle bli förvånad i så fall så duktig som han var i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar