fredag 29 april 2011

Tack för all omtanke!

Livet börjar så sakta återgå till sina vanliga rutiner. Jag bad mamma att köra Dino under dagen eftersom jag hade tre timmars åtaganden efter jobbet också. Det känns på något sätt som om jag hänger i så länge jag måste göra något - och helst i sällskap då.

Men allt känns fortfarande helt galet bakvänt.

Lunchen använde jag mestadels till att fixa med bloggen och så klart blev jag deppig då, sen hann jag faktiskt kolla lite efter en bok jag blivit rekommenderad om osteopati på häst, och hittade samtidigt en annan om ryggproblem som jag blev mycket sugen på. Jag brukar jämföra priserna i Sverige och USA (England brukar inte vara lönt) och shoppa där det är billigast - just nu var det faktiskt Sverige trots att dollarkursen är sjysst. Jag blev imponerad av att utbudet på facklitteratur i Sverige förbättrats också - även om jag alltid använder Amazon.com för att "bläddra" i boken för att få en uppfattning om den är värd att köpa eller ej.

Efter jobbet var jag tvungen att snabbröja då det var fullbokat hemma hela kvällen. Jag hinner aldrig undan med resten men två rum är åtminstone någorlunda presentabla.

Hästarna börjar lugna ner sig men Nisse är fortfarande fundersam. Och lite rädd. Han behöver tröst min skrutt. Hoppas han vill dressyra nu för det behöver vi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar