onsdag 6 april 2011

En jäkla massa jobb :)

Det känns inte som det finns så mycket att skriva om de här senaste två dagarna?

Det har inte hänt något speciellt förutom möjligen att jag skickade iväg min mamma att shoppa en kärra till massagebänken och hon kom hem med en annan som jag egentligen absolut inte ville ha för den har plasthjul. Trots att jag skrev upp artikelnumret på den jag ville ha på en lapp. Men den funkar alldeles utmärkt så jag ska inte klaga för mycket. Jag kan väl köpa en till om det inte duger åt mig? Bra tillfälle att jobba med sig själv blir det när sånt här händer, hon är så snäll som servar allt medan jag bara åker runt och jobbar.

I går var jag i Norrköping och körde akupressur, det är spännande och intressant och så glömde jag att "tömma systemet" så i morse mådde jag urkonstigt innan jag kom på vad det var. Men med lite balansering så mådde jag som vanligt igen. Akupressur på pållar som mår riktigt dåligt kan vara svårt då väldigt mycket går över i mig, när jag balanserade Nisse lärde jag mig att återställa mig själv efter men nu är det länge sen jag jobbade med en häst som varit så ledsen/frustrerad som den jag jobbade med.

Nisse ja, han fick en liten ridtur i allroundsadeln eftersom han har lite problem med dressyrgjorden. Jag vet inte om det blev bättre? Dino och mamma var med, drygare fuxskrälle vet jag inte om man kan hitta? Han släpar fötterna efter sig och dyker ner med nosen i varje hästbajs han hittar med mamma??? Tur att han inte gör så med mig, jag blir så arg då.
Nisse kändes superfin! Roligt!

Så har jag nu boxats 3 dagar på raken, meningen var att jag skulle ta det lite lugnare i dag, men då ordinarie sparring-syrra lämnat walkover pga besök av samarbetspartners så fick jag ta vad som bjöds i partnerväg. Givetvis var det en av de starka grabbarna med bra teknik - lång är han också så jag fick hänga i kan jag säga. Eftersom jag redan hade lite träningsvärk sen i går så fick jag vad jag tålde! Dålig stretch, eller snarare obefintlig blev det också.

Sen var jag iväg och praktiserade på ett par människor och sedan vidare till en häst så kvällen gick i en rasande fart!

I morgon blir det bara en sväng på Nisse och sen rock'n'roll, Danko Jones på Platen!!! Roligt!!!
Men jag är inte säker på att det är SÅ mycket lugnare att rocka loss och i dag har jag ju varit igång från 06.00 till 21.00 i princip  utan avbrott!!!

Och tiden går... Nisse skulle så klart ha gått rakbana i morgon - men det skjuts till lördag eftersom jag leker i morgon och på fredag ska jag..... Ja just det, jobba lite igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar