fredag 15 april 2011

Oj vad det rullar på!!!

Det verkar som var tredje dag blir standard nu, men det är kanske inte så konstigt om man jobbar i snitt drygt 11 timmar om dan?
På onsdagen passade jag på att öva inför företagsstarten på humansidan - lite grundligare nu precis efter kursen. Och resultatet är över förväntan, jag är nog väl förberedd så det är väl bara att hänga i och lära mig mer efter hand nu? :)

I går var det banan med Nisse och Dino - Nisse var totalt överpigg! Men han lyder och är någorlunda reglerbar på bara vanligt rakt bett och inget annat så jag ska väl inte klaga? Han känns urstark och verkar behöva ett snabbare jobb snart igen för att skärpa upp formen lite - men det blir vid kvalet.
Typiskt nog råkade jag klippa mig i fingret när jag skulle klippa buntband - med värsta veka saxen! Den skevade ur så fort man försökte använda den men när fingret var ivägen då funkade den minsann.
Dino kändes bra i två varv och sen inte bra längre :(

I dag var det återbesök för Dino och Moa - vi började med Moa som var "on speed" som vanligt. Hon var fortfarande öm i knäna så det blev behandling i kotor och knän fram. Dino var lurigare men bra framhalt på vänster fram! Jag undrar jag... Vi behandlade åtminstone kota och knä på honom också så får vi se.

På eftermiddagen fick jag en påringning om en bokning, min bokningskalender börjar bli rätt full så vi hittade ingen tid nästa vecka. Så jag passade på att ta den också i kväll!
Så har jag fortfarande min Påskhelg obokad!!!! SÅ himla skönt! Och Nisses kval att ladda inför!
I morgon år jag förresten också obokad men jag har sisådär MASSOR av saker att göra - och på söndag är det dags igen. Förvisso bara en massage och sen lite saker jag hjälper till med men ändå :)
En sämre sak är att fingret jag klippte mig i svullnade upp i kväll :( Men jag hoppas jag inte fått nåt farligt i det trots att jag varit på klinik och två stall i kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar