måndag 4 april 2011

Full fart igen...

Var tar dagarna vägen??? Jag är i och för sig inne i en extrem jobb-period men ändå... Det är inte många timmar ledigt på dygnet de flesta dagar. tack och lov för sommartid och att detjag gör på kvällarna är så roligt!

När jag tänkte fixa lite till Amatörföreningens hemsida så insåg jag att det blev nåt knas när jag uppgraderade Explorer, och sitta och fixa bilder i laptopen är otänkbart för mig, axeln havererar tillsammans med tålamodet och humöret.
Söndagsförmiddagen ägnades åt tvätt, pyssel och körning av Dino tillsammans med Moa. De var växelvis pigga vilket är lite intressant. I bland släpar den ena hovarna efter sig och i bland den andra, och i bland ska kusinen anfallas. De är skapligt knäppa :)

Nisse var en aning stel i dag vid utsläpp på söndagsförmiddagen men inte värre än förväntat och det försvann väldigt fort. Pigg och glad var han i dag med!Och inte så ren då...
Det håller inte många meter in i hagen innan han dyker på bästa rullstället! Fin blir han!

Nisse gör sig fin efter provloppet
På eftermiddagen var det jobb i Norrköping som gällde, sen efter det körde jag lite praktik på människa igen. Det är bra att öva, jag blir bättre och bättre!

Måndagen var inte så extremt mycket skillnad mot söndagen, förutom att jag innan jag kom hem så klart jobbade och tränade på lunchen! Efter jobbet blev det lite pressur hemma och sen fick Nisse en rejäl massageomgång på 1,5 timme! Den har ju behövts i några veckor nu men jag har ju tyvärr varit för úppbokad. Tyvärr förresten? Det är jättekul att få så många bokningar!

Nisse då? Han var förvånansvärt fräsch i kroppen för att ha gått så pass i lördags! Lite grann i påskjutarna men inget extremt  (det går ofta lite upp och ner där på honom) och så var han ju spänd i bröstmusklerna där gjordarna tyvärr klämmer honom nu. Och den snedmusklade bogen/skuldran då. Men jag är inne på att han får/ska vara sned pga att han är så x-ig i vänster fram? Någonstans måste det ju synas.

Mamma fick också en massagesväng i kväll - det är suveränt att kunna hålla henne igång :) Hon är nästan som ny efter inte alls många behandlingar faktiskt!

Det värsta är att måndagen var den LUGNA dagen den här veckan!!!! Jag lär vara trött nästa tisdag när jag inte har något inbokat :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar