söndag 27 november 2011

Stressig vecka....

Ytterligare en vecka slut! Den var minst sagt hektisk då jag min vana trogen ligger lite sent med det mesta.

Tisdagen var jag helt enkelt tvungen att ta det lite lugnt då det tar på krafterna att hålla toktempo och sen tävla på det också. Speciellt när man är lite halvhängig som jag varit ett tag nu till och från. Är det inte magen så är det huvudet eller tanden, typ. Jag tog en halvtimme med Dino i paddocken och fick ännu mer huvudbry för jag tycker inte alls att det känns som det ska?

Onsdagen var som vanligt, jobb och  träning, men lite chockartat blev det när de ringde från träningsanläggningen och sa att jag hade fått plats pga ett återbud - till E-fit!!! Syrran hade anmält mig men jag tror inte hon hade koll på vad som stod på pappren :) Jag skulle ju ha kunnat hämnas men då har jag ju ingen att slå på så jag anmälde henne till box på måndag i stället :)
På kvällen tänkte jag massera Dino och Moa - men när jag hunnit en halv häst plingade det till i telefonen, jag hade missat att jag bokat en kund! Tur att jag lägger in en timme före så jag hinner!
Så det blev alltså bara att titta till Moa efter att ha gjort Dino färdig, med avbrott för kunden då.
För sen var jag tvungen att sätta fart ordentligt med kursmaterialet som självklart bara fanns i min hjärna och lite nerslängt på ett par A4. Halva utrustningen sen måndagen hann jag fixa också.

Torsdag var banan med Dino, och han kändes som vanligt trots att jag körde lite fortare än tidigare. Jag blir inte klok på det där...
Men fokus var ändå på att hinna göra klart materialet och jag hann faktiskt det mesta med plan att röja undan under fredagskvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar