torsdag 10 november 2011

Jobbig tisdag...

Ja vad händer när man är så där lagom i obalans? Självklart vaknade jag klockan tre på morgonen och insåg att jag glömt slå in ett paket jag skulle skicka under dagen! Och det var helt lönlöst att försöka somna om för jag var alldeles för pigg. Så jag såg till att dricka kaffe och slå i paket och plocka undan en del så där på tisdagsmorgonen innan jag drog till jobbet.
Självklart så glömde jag paketet så jag fick åka hem och hämta det innan jag åket till affären. Och på väg till affären kom jag på att jag glömt att adressera det. Vimsig 1.0, eller? Men nu för tiden behöver man ju inte åka hem och hämta sånt om det ligger i mailboxen, det var bara att koppla upp sig på telefonen och kolla och skriva adressen i affären.

Sen red jag Dino lite grann på ridbanan, där är han lite som vanligt, i vänstervarv går det inte att trava??? Men när man böjer honom så är det inga problem alls? Och det syns/känns inte alls på rakt spår? Jag klurar vidare och blir väl gråhårig på kuppen? Det är väl på tiden i och för sig? Även om det är skönt så länge de grå håller sig borta...

Efter det så fixade jag Moas rygg och så kvällsmatade jag innan jag gick in och tog emot en kund. Inte en lugn stund denna tisdag heller alltså.
Samtidigt har det ju som tur är nu under bil-letande och datorkrash varit en vecka som skulle ha varit lugn. Men nu är det igång igen.

Onsdagen var som vanligt, det händer massor på jobbet nu och det känns bra. Många gamla grejer som tar ett steg i rätt riktning. Träningen gick också riktigt bra, det kändes verkligen som jag fick en energikick av den. Förvisso får jag tandvärk när jag får lite puls, och vid en massa andra tillfällen också om jag inte passar mig. Men det går ju att åtgärda, jag har ringt tandläkaren och bett dem ringa åter så vi kan strunta i den tillfälliga lagningen direkt. Nu får det bli implantat för en tand ska jag ha där.

På kvällen drog jag direkt iväg till en stamkund, efter jobbet. Det är rätt skönt att åka så där direkt. Men jag inser begränsningen med att mitt backljus inte funkar när jag är mitt ute på landet och inte riktigt vet vad som finns bakom...

Nu är det bara lite snabbjobb och sånt kvar innan Dala-touren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar