fredag 19 oktober 2012

Start på Kalmartravet igen

Helgen blev rätt lugn då kroppen var lite sliten. Men lite bra saker hann jag så klart med.
På måndagen gick anmälningstiden ut till loppet. Den här gången blev det lite fler hästar på framvolten.
Under dagen ringde en tjej som höll på med ett skolarbete om hästmassage och intervjuade mig. Det slutade med att hon kom ut på kvällen och filmade medan jag masserade Moa. Hon, Moa alltså, är tacksam att demonstrera på då hon kör hela registret på uttryck en häst har. Hon gav mig stort huvudbry genom att hosta till några gånger.
Sen fortsatte jag med Etoile som också börjar komma på att jag inte bara är jobbig. Bra det.
På tisdagen var det banan igen. Jag stannade till och köpte ett par knäkappor till Etoile på vägen. De verkar vara väl investerade pengar.


Ingen tillstymmelse till hostning på Moa så min oro för förkylning verkar överdriven. Dessutom känns hon superfin!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar