lördag 4 maj 2013

Jag blir imponerad....

En del människor har en fantastisk förmåga att hålla sina bloggar uppdaterade hur rörigt det än är. Jag är absolut ingen sån person men så hinner jag rätt mycket ändå.

Massagen går riktigt riktigt bra nu. Bokningarna flödar in och jag jobbar jättemycket.

Med hästarna går det fantastiskt bra nu. Moa debuterade för året på Vaggeryd i söndags. Ny distans och första gången bakom bil. Hon kom femma och var jätteduktig i ett lopp som blev en riktig sprintuppgörelse efter att det gått riktigt sakta i mitten. Klart godkänt.

Uma tränar på och tränar mina armar. Hon var med på licenskursen i tisdags men då blev hon överladdad och galopperade när hon fick fritt spår och tog i. Det har varit lite klent med hästarbetet den här veckan för jag råkade ut för att datorn dog i söndags morse. Och i deklarationspaniken var det lättare att köpa ny och försöka quickfixa än att få ur infon ur den gamla och backuper. Jag hade flera minuter till godo, till och med fyra timmar.

Det är den stora anledningen till att det inte bloggats något, och det kändes som rätt prio. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar