söndag 15 juli 2012

Start i dag :)

Vem har tid med en blogg nu när det är semester?

Jag har hamnat i en "fixa-mode" och målar och oljar och grejar lite överallt på en gång! Paddockens staket är klart, två bodsdörrar är klara, min garderob i hallen är halvklar. Men jag har visst inte så mycket ork att meddela mig med omvärlden.

Vi planerar även att byta fasad på baksidan av mitt hus, och bina överlevde första avlivningsförsöket så det kommer ett till om någon vecka.

Och så planeras Dala-touren för fullt. Den inleds med en dag då jag bara ska semestra (kolla ATV, fika och gå på konsert) för att sedan jobba i tre dagar. :)

Dino kändes halt häromdagen så vi slet bort skorna. I går såg han faktiskt lite bättre ut men jag måste nog beställa en koll av honom. Jag kanske skulle ta båda när jag ändå är igång?

Moa startar alltså i kväll på Mantorp i ett P21-lopp. Jag är nöjd med kusken, men just nu funderar jag på om jag skulle ha satt på henne ett par skygglappar? Det känns inte jättesmart att prova det en tävlingsdag när hon inte haft på sig såna mer än en gång och det var för två år sen.

Ja ja, bara att ladda och hoppas att det är den här gången hon inte kommer bort i loppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar