torsdag 17 oktober 2013

Det är inte lätt att vara populär!

Jag är förundrad och fascinerad över vilket tryck det blivit i företaget i höst! Problemet blir så klart att försöka hinna med att leva. Glädjande nog så inser jag att det förmodligen blir långledigt från flygplanen i Jul!

Frågan är hur det blev så här just nu?  Lagom när alla hästar är på gång och jag ska ägna min övriga fritid till att plugga och sälja min 850 och ordna en silageleverans till och vinterrusta gården.

Jag blev väldigt glad häromdagen då jag fick lite feedback på den småländska visiten där jag föreläste lite om hästhälsa och vad man behöver ha lite extra koll på som hästägare. Feedbacken finns i blogginlägget "Vilken vecka" på degerogard.bloggplatsen.se om någon är nyfiken :-D

De närmaste dagarna blir lätt hysteriska med bilar, studier och hästar som vanligt! Närmast är att kolla att allt är bra med Moa på banan i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar