tisdag 4 februari 2014

Teknikens under

Efter månader av problem med den gamla webbläsaren fick jag ett superbra tips av syrran och helt plötsligt går det alldeles utmärkt att skriva på Blogger igen! :) 
Minst sagt underbart för jag har inte energi nog för att krångla med knasiga sidor!

Men då är det något annat som jävlas så klart, min telefon har velat uppdatera i några dagar och jag tänkte väl "Det är väl bäst att göra det då" och jag vet inte vad som hände men något gick fel och nu funkar den inte alls. Skräp, jag hoppas att mina kunder har överseende, mailen finns ju alltid! 

I går kom äntligen meddelandet om att min beställda säkerhetssulky kommer att levereras i dag så nu längtar jag hem och så nu blir det att organisera om i stallet så den får plats!
Jag valde att köpa en från Grafströms på grund av att den har träskalmar, jag tycker det räcker med att fröken fux krökt en vagn för mig och lägger man mellan 15 och 30 000 för en vagn så vill jag att den ska hålla formen. Om en skalm skadas är den ju dessutom lätt att byta!

Syrran och jag har dessutom återgått till två boxpass i veckan genom att lösa kort på stan då vi hittade ett pass som är lämplig tid direkt efter jobbet på måndagar. urkul och det märks verkligen att vi blivit starka av de fys-pass vi kört under hösten.

Hästarna hade ledigt men jag såg till att boka en ny veterinärtid till Moa nästa vecka eftersom hon känns bedrövlig. Får vi inte ordning på det här så blir det att tänka över hur vi ska ha det med hästarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar