onsdag 18 april 2012

Massor att göra och alldeles för lite tid...

Ja nu är det dags att göra en liten statusuppdatering igen efter en hysterisk tid. På något sätt kunde jag inte föreställa mig hur mycket som var tvunget att bli "färdigt" innan jag har tid att ta ett break.

Det har varit helt galna deadlines på jobbet och jag har jobbat varenda sekund på att hinna, Dessutom har det så klart varit en del massager och lite trasslade med att få iordning på hus och hem. Och hästträning och träning av mig så klart.

Moa har fått racerbalans och verkar ha blivit en racer på kuppen. Jag var ute och körde ett riktigt snabbjobb med henne förra veckan och hon var bättre än någonsin!
Vad jag kan se är hon startklar så jag hoppas att jag läker ihop snabbt så vi kan ut och tävla.

Bara det här med hästträningen är ju ett helt företag när man ska opereras i magen och inte får lyfta något. Jag har tre olika personer som jag frågat om de kan hjälpa till med snabbjobben. Hemma håller mamma ställningarna tills jag kan börja köra lite i speedcarten.

I morgon opereras jag och sedan har jag all tid i världen under några veckor att skriva blogg. Men förmodligen inte så mycket att skriva om förutom vad Terror hittar på... Det kan i och för sig vara nog så intressant. Sen han miste sin kompis i grannhuset tar han ut all sin energi på mamma och mig efter om jag är hemma eller ej.

Så nu blir det att sitta och titta på när vårblommorna växer så det knakar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar