tisdag 8 maj 2018

Long time, no see :) Solbacka Friskvård!

Nu var det några år sedan det bloggades här, men den vanan kanske jag skulle ta upp igen?

Anledningen till att jag hittade tillbaka var att en del kunder verkar hitta den här sidan och försöker maila och det råkade ligga en gammal mailadress här.
Kolla gärna in min hemsida www.sobackafriskvard.n.nu om ni är intresserade av den verksamheten. Förmodligen kommer jobbet att beröras även här då jag numera inte har dubbla intressen som jag hade när jag jobbade på två ställen :)

Numera jobbar jag heltid som friskvårdare på hästar och människor och genomgår en fantastisk utvecklingsfas! Ju mer jag lär mig, ju mer inser jag att det finns att lära!

Den här veckan har jag fått så bra feedback att jag blir rörd! Men, ju mer jag lär mig, ju mer inser jag att jag inte kan. Så det kan hända att inläggen här kommer att bli mer lärande om kroppen på både hästar och människor :)

Hästarna jag skrev om då har blivit sällskapshästar och avelsston och återväxten i stallet är den numera fyraåriga Alfas Jeanne dÁrc och ettåriga Lizzy Hale.

Just nu har Jeanne dÁrc en återhämtningsperiod/rehab på grund av att hon tappat vikt och dessutom blivit sned i bäckenet. Vi siktar på start i juni om jag lyckas få till det.

Dessutom har vi snart fölvaka, det är dags vilket dygn som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar